Blog

Mám firemní profil na Facebooku - potřebuji
firemní web?

Firemní web vs. Facebook stránka: Která je nejlepší?

Marketing vaší malé firmy v dnešní době potřebuje silný digitální nástroj. Rozhodnutí, kde využít svůj čas, ať už na firemní webové stránky nebo Facebook stránky, je zásadní při rozdělování času různým marketingovým aktivitám. Pamatujte, že být vidět na internetu je klíčem k úspěchu, zejména v našem technologicky orientovaném světě. Najdete mnoho důvodů, proč přidat Facebook do vašich marketingových aktivit.

Udržování webových stránek vyžaduje peníze a čas, kterých majitelé malých podniků mnoho nemají. Hledáte způsoby, jak zvýšit viditelnost Vaší firmy na internetu? Firemní Facebook stránka je to správné řešení. Je ale dost dobré na to, aby zastoupila web vaší firmy?

Co je lepší mít: Firemní web nebo profil na Facebooku? Odpověď na tuto otázku je velmi jednoduchá — POTŘEBUJETE OBA.

Zde jsou zásadní důvody, proč potřebujete firemní web, i když už máte pro své podnikání profil na Facebooku.

Konkurenceschopnost

Zákazníci často důvěřují firmám s webem a profilem na Facebooku než těm, kteří mají pouze stránku na Facebooku. To znamená, že existuje šance, že si zákazník vybere konkurenta před vámi, který má jak web, tak profil na Facebooku či jiné sociální síti. Vyzařuje to profesionalitu a důvěryhodnost. Vezměte na vědomí, že webové stránky firem jsou odznakem profesionality.

Dohledatelnost a SEO

Co byste dělali, kdybyste chtěli hledat firmu ve svém okolí? Hledáte to na Facebooku nebo Google či Seznamu? Samozřejmě nejprve přejděte do vyhledávače, jako je Google či Seznam. Pokud totiž neznají vaši značku nebo společnost, není moc velká šance vás dohledat na Facebooku. Google si indexuje stránky na Facebooku ale Váše webová stránka vám přesto nabízí flexibilitu pro optimalizaci pro určitá klíčová slova nebo fráze, které se vztahují na vaše služby či produkty, takže je mnohem snazší Vás najít.

Omezená dostupnost

Uvědomte si, že ne všichni Vaši potenciální zákazníci mají profil na Facebooku nebo jiné sociální síti. I když ano, musí vaši stránku označit jako Líbí se mi, aby mohli dostávat vaše upozornění. A co víc, ne všichni lidé, kterým se líbí vaše stránka na Facebooku, uvidí vaše aktualizace či posty.

Webové stránky jsou tedy jediným legitimním způsobem, jak Vás mohou zákazníci najít dle produktu nebo služby, aniž by znali název Vaší firmy.

Omezené funkce

Mít pouze stránku na Facebooku je značně omezující, pokud jde o to, kolik informací a obsahu na ni můžete použít. Nejhorší na tom je, že nemůžete kvalitně shrnout informace o produktech, službách či členech svého týmu a dalších klíčových bodech, které dělají vaši společnost tím, čím je.

Vaše stránka na Facebooku není a nikdy nebude vaše

Představte si, že by se jednoho dne Facebook rozhodl že přestane podporovat podnikání. Všichni vaši sledující a klientská základna přijdou vniveč. Nemáte žádnou kontrolu nad žádnými úpravami, které se sociální síť rozhodne implementovat. Mnoho firem například zažilo obtížné období, když Facebook přešla na nový model časové osy obchodní stránky a aktualizovala stránku, aby vyhovovala novému rozvržení.

Vlastní web vám zajistí, že budete mít 100% plnou kontrolu nad tím, jak vypadá, a funkcemi, které můžete použít k podpoře svého podnikání. Doufám že jsem tím jasně demonstroval že je pro vás nezbytné mít firemní web i stránku na Facebooku, protože spolupráce obou platforem přináší vaši firmě nejvíce výhod!

Pokud byste chtěli probrat možnost rozšíření vašeho podnikání o web WordPress , který lze snadno upravovat, kontaktujte mě.